Lina-Annesi Kızlar ilk kan tahlili verdiğimde 2.63 dü. Doktorum ilaç vermedi ve birdaha baktırmak 30 haftalikken kan verdim tsh değerinin 3.85 olduğunu öğrendim. Bu süre zarfında ilaç içmediğim için acaba bebek etkilenmiş mdir diye çok kafama takıyorum. Daha yeni ilaca başladım. Lütfen bisey söyleyin…
Haticezk Lina-Annesi çok yüksek değil kuzum korkma o kadar yükselmesi sıkıntı oluşturmaz ama her ay kan tahlili yapılıyor normalde neden ihmal etmişler acaba
Aryast Lina-Annesi zaten üçüncü trimester için kabul gören değer 3,5 sizinki minicik üzerinde. Kafanıza takmanızı gerektirecek bir durum yok
Mhtpflz Lina-Annesi yok canım yükselmemişki senin 3.85 normal ama her ihtimale karşı ilaç kullanırsın yinede
Haticezk Lina-Annesi takma hiç kafana içini rahat tut son trimesterde zaten yükseliyor tsh değeri doktorlar 3 üzerine çıkarsa ilaç veriyorlar seninkide çok çok yüksek değil düşer en kısa zamanda Allah’ın izniyle stres yapma
Lina-Annesi Haticezk evet kuzum zor geçen bir hamileligim var. Yatarak hamilelik geçirdim. İnsan ister istemez kafaya takıyor. Allahm saglikli evlatlar nasip etsin..
Sahnedekimadam Bebeğin etkilenmesi için 20lerde olması gerekiyor diye düşünüyorum, gebe olmasan ilaca bile ihtiyaç duymazsın o kadar yüksek değil yani , ilaçla birkaç haftada 2,50 ye düşer zaten 🙏🏼
Lina-Annesi Sahnedekimadam canimmm bazı insanların yorumları beni benden.aldi. çok kafama takıyorum çok. Doktor sorun dese de inanmıyorum:((
Lina-Annesi Aryast ahh canim ahh ömrümden ömürler gidiyor. Acillik oldum o dereceyim .. kendimi iyi hissetmiyorum ailem çok kızıyor bana 😞
ElifTzl Lina-Annesi Ben baktirdigimda 5,60 felan çıkmıştı ilaca başladık vs derken zaten 2 hafta içinde anca düşer demişti doktorum.Şok şükür 32.haftaya geldik bebiş sağlıklı merak etmeyin
story Lina-Annesi hiç canınızı sıkmayın. Benim de 2.50 üstü çıkmıştı doktorum ilaç vermemişti. Burada ve internette 2.50’nin üstüne direkt ilaç başlandığını okuyunca kaç kere doktoru darladım hatta başka bir doktora da gönderdik sonucumu. Sadece tsh değerine değil T3 T4’e de bakmak gerekiyormuş. T3 T4 değerin normal bu değere boşuna ilaç içmiş olursun dedi iki doktorda. Sizin o değerleriniz büyük ihtimalle normaldir ondan ilaç vermemiştir doktorunuz. Siz içinizi ferah tutun.
Lina-Annesi Cerenbuse canimmm sizin degeriniz. Kaçtı. Elim ayağım titriyor bazen aklıma geldikçe. Çok üzülüyorum devamlı ağlıyorum
ElifTzl Lina-Annesi ilk 7 haftalikken 3 küsür cikmisti düşük doz ilaç başlamıştım.16.haftada felan yüksek çıkınca dozunu arttırdı yani gebelikte yükselebilir doğumdan sonra düşer tekrar dedi.İlaç dozunu yükselttik sorun yok şükür gönlünü ferah tut zeka geriliği felan olmaz.Ben 20 üzeri tsh bile duydum bizimkiler fazla yuksek degil
Cerenbuse Lina-Annesi Benim değerim ilk başlarda 4 Muş farkedilmedi Haftada 5.36 ya çıkmış doktorum farketti 50 Mg euthyrox başladım şu an 22 haftalık olduk . Değerim 1.56 ya düştü 25 mg in yarısını kırıp içiyorum artık
Cerenbuse Lina-Annesi Korkma canım bende başlarda çok korkmuştum dahiliye doktoru 5 6 7 değerler zeka gelisimine yol açmaz anca 20 30 gibi değerler etkiler dedi