Eceecim 08HB-16 bunu ne burdakiler ne sen ne de doktorun bilebilir. Normal doğumda bebeklern keyfini beklemek durumundayız 😬😬
Tufutufu 08HB-16 40+3 e kadar gelmezse suni ile doğumum başlayacak :) şu anda 39+5 im gelen giden yok :)
Shura 08HB-16 kızz senin karnında bebis hepsini yasayanda yine sen😃 sen bilmiyon bizmi bilcezz. Az daha bekle 36 dasın daha tadını cıkar 40 a kadar yolun var bebisi büyüt icerde
08HB-16 Eceecim ya piskolojik men ilk dogum olunca insan merak ediyor acaba bu haftalarda dogumu olan varmı diye ☺☺
08HB-16 Tufutufu ay maşallah sona gelmişin canımda daha gelen yok😀Rabbim hayırlı doğum nasip etsin sana kazasız belasız kucağına alırsın inşallah