ZSever Merhabaa 🤗 standart lohusa takımları hariç nasıl seçimler yaptınız fotoğrafli paylaşır mısınız 🌺
Tahamine7341 ZSever gömlek yaka 2 tane hamile pijamasi aldim valla lohusaya para filan veremem lcw danda bi tane sabahlik aldim toplan 700 liraya filan geldi lohusa takimlar cok pahali bi de ek ona bi pijama daha almak gerekicek
baharkaya12 ZSever Pentinin emzirmek için çıtçıtlı olan elbisesini sipariş verdim indirimde şu an rahat olacağını düşünüyorum bir de iki takım düğmeli alt üst takım koymayı düşünüyorum inşallah
1Mavimavi ZSever Elbise olanı sezaryan olucağım için ameliyatdan sonra giyimi rahat olur diye aldım Genelde V yaka tercih ettim emzirmesi kolay olsun diye Standart lohusa pijamalarını gereksiz buluyorum İlk gebeliğimdede bu tarz aldım uzun sürede kullanmışdım en azından
2bebegim Benim 2. Dogumum olacak nasipse. 1 tane beyaz sabahlikli pijamalı takımım var ilk doğumdan. Şimdi 1 tane de gecelik aldim daha rahat olacağını düşünüyorum.
ysmnprltn 2 tane önden düğmeli pijama takımıyla bi tane sabahlık ve gecelik set aldım ayrıca bi tane de kışlık sabahlık koydum doğum çantasına üşürüm falan diye
Mrvctn Ben normal önü düğmeli olan pijamalardan aldım.. öyle pembeli mavili eski zaman doğum pijaması almak istemedim, isteyeceğimi de sanmıyorum