naz_ozz 15+2 haftalık hamileyim çok az yürüsem az ayakta dursam hemen alt karın ağrım oluyo benim gibi olan var mı acaba?
Sevgi56 naz_ozz haftamız aynı, ben çok yorulmasamda arada kasık ağrım oluyor, uzun sürmüyor ama var yinede, bebek büyüdüğü için diyolar ama haftaya kontrolüm var doktorumada danışcam
Feyzafeyza123 naz_ozz ben aynı durumdayım 23 haftalığım uyuyamıyorum 5 gündür bu sekıldeyım ve bende tedırgınım
naz_ozz Sevgi56 bende öyle biraz adım atsam hemen ağrıyo az ayakta kalsam yine aynı benimde 23 ü randevu 11 haftalıkken söylemiştim magnezyum verdi ama işe yaramıyo
naz_ozz Feyzafeyza123 yaa bi doktora görünün isterseniz ben sadece yürüyünce ayakta kalınca oluyor ama dün baya yürüdüm ondan oldu diye düşünüyorum çünkü hep olmuyor evde hiç olmaz çariıya ineyim yürüyeyim falan oluyo