
Bu emzik hoşuma gitti kullanan varmı çok kararsız kaldım tutabilir mu parmak mı koymak gerekiyor yada başka ne önerirsiniz biberon da bir küçük bir büyük boy mu almalıyım aventin yine hoşuma gitti ama kullananlar yorum yaparsa çok sevinirim akıtma vs birşey yapıyormu ? Biraz rahatsız olduğum için telefonla çok ilgilenemiyorum yanıtlarınıza dönemezsem kusura bakmayın lütfen Şimdiden çok teşekkür ederim 🌸❣️