Merhaba arkadaşlar 29. Haftalık ikiz gebeyim. Üniversite hastanesinde dün uzman doktora kontrole gittim. Öncesinde asistan doktor ultrasonda muayene etti. Sanırım acemi olduğu için gergin ve stresliydi ve karnımı baya bastırdı. Bende çok baskı oldu karnım ağrıdı diye uyardım. İyi görebilmem için bastırmam gerekiyor, zararı olsa bastırır mıyım dedi. Bu şekilde devam etti. Dünden beri aklıma takıldı bebeklerime bir zararı olmuş mudur
? Aranızda bu durumu yaşayan var mı?