Paramedik16 Gizem07487 ben 28.haftada girdim canım ama aynı gün doğurdum(ikiz) yani sancım vardı ondan girdim ama normalde doktorlar ne zaman öneriyor bilmiyorum üstte kalsın
Slaedz 29 da girdim kasılma vardı ama yalancı kasılmaymış şuan 33+1 her hafta gitmemi istedi doktorum