Kukulikukuli12 Safiyenurrr 19 saat suni verildi gram bişey hissetmedim 🤣 Sonra yarım su bardagı suyu. Geldi 4 cm acıklık vardı sancı başladı 3 saatte dogurdum. Bana göre ilk dogum cok kolay gecti 🤭 Hafta hiç belirti yokken yatısım yapıldı
MugeGuness Safiyenurrr benim kendi sancım yeterli olmayınca suni takmışlardı. 6 saat sancı çektim. Evet zordu ama dayanılmayacak gibi değildi
gizem3572 9 saat cektim keske cekmeden direk sezeryana gtseymisim düz duvara tirmanacaktm nerdeyse agridan 😞
Hazan_yeli25 Sıfır sancı sıfır açılma yatış ypldi 40+5 te suni sancıyla dört saate doğurdum son.saati aşırı siddetliydi toplamda bir saat çok zordu. Açılma çabuk oldu bnde sırf suniyle hızlıca açıldı ilk doğum olmasına rağmen