Slmdmrts aynı sorunu bende yaşadım kesem yuvarlak değildi çıkıntılıydı ve lekelenmelerim oluyodu ben 8 haftaya kadar bekledim ama aldırmak zorunda kaldım kalp atışı duyulmadı isterseniz bir hafta daha bekleyin bol su içip dinlenin eğer düzelmezse öyle aldırın şimdiden çoook gecmiş olsun allah herkese sağlıklı bi evlat nasip etsin ❤️