mrvkr53 Çatlatma iğnesi vurdurduğum 10 gün oldu. Erken gebelik testi denesem yarın sabah sonuç alabilir miyim ? Biraz daha beklemeli miyim ?
MelodyFairy mrvkr53 ya bunu doktor mu öneriyor acaba ? Bir buçuk senelik evliyim çok gebe kalmak istiyorum
Ftsyldrm mrvkr53 benim 12. Günü silik çizgi çıktı ve iğnenin etkisi 1 hafta arkadaşlar arkadaşım hemşire o söyledi yap canım sen iki gün sonra çıkar belki
mrvkr53 Cyln_13 normalde regl günüme zaten 6 gün kaldı. Salı günü döngü günüm. Ama insan heyecanlanıyor merak ediyor☺️
mrvkr53 Ogretmen bekleyeyim o zaman çıkmazsa boşuna kendimi üzmeyeyim. Adetime 2 gün kala yaparım. Amin inşallah çok sağ olun🤲🏻
mrvkr53 MelodyFairy evet doktor önerdi. Bizde de 1 yıldır çocuk olmuyor ikimizde de sorun yok bu ay ilk kez denedik
myangelson mrvkr53 14. Günü yap. İğne gününü saymiyorsun değil mi çünkü iğne gününü de sayarak hesapliyorsan 15. Günü test yapman gerekiyor.
-Merveet mrvkr53 seninle aynıyız benimde çatlatma iğnesinden sonraki 10. Gün adete 6 gün var insllah olmuştur rabbim nasip eylesin inşallah 🤲🦋