30+2 yim bebeğin kafası aşağıda böyle kasıklarım ağrıyor batıyor acı bi his var gün içinde de bi kaç kere oldu karnım da çok sert magnezyum kullanıyorum bebek hareket ettikçe iyice batıyor ilk gebeliğim bilemiyorum gerçek mi yalancı mı nasıl ayırt ediliyor veya ben mi abartıyorum sancı değil mi acaba