lrem Yani ben anlamıyorum karı koca karar vermişsiniz kim nasıl hangi hakla yorum yapabiliyor. Biz taa sevgiliyken karar verdik hamileliği öğrenince de ismi bu dedik. Kime nasıl yorum yapma hakkı veriyorsunuz anlamıyorum siz beğendiniz sizin içinize sindi mi bitti konu. Yorum yapanlara aldırış etmeyin lütfen sizin hayatınız ve sizin bebeğiniz o insanlar sadece konuşurlar ve kimseyi memnun edemezsin.