Doğum yapalı 4 ay oldu gerçi ama yinede anlatmak istedim ekim için doğum tarihi vermişti doktorum ama ne gelen vardi ne bi sancı bi kaç kez nst ye girdim yok sıfır sancı en son gittim doktor pazartesi kadar doğum olmaZsa sezeryan dedi bu arada 2 doğumum olcak ilki normal korktum seZeryan olcam diye neyseki olmadı.bekliyoruz tabi eşim gergin soruyor var mı sancı ağrı yok😂 ilk doğumumda suyum gelmişti ara ara sancı gelip gidiyordu. Neyse çarşamba sabahı bi kaldım çok hafif bı ağrım var WC gittim geçti geçtim yatağa yine bi ağrı oludu ama suyum gelmedi ya ben doğum gibi düşünmedim ilk doğumumda önce suyum geldiği için yine öyle olur dedim hemen eşimi aradım anne mi aradım kimse yok yanımda 2.5 yaşinda kuzum var sessizce ağrı çekmeye başladım kuzum sesimi duyar korkar diye sonra eşim geldi kızımı komşuya bıraktı annemi almaya gitti ben hala evdeyim tabi sancım bi vuruyoki kızlar neyse annemde geldi arabaya bindik gidiyoruz nasıl ikınmam geliyor sormayın tabi yine ilk doğumdan tecrübe ıkınmama çalşştim hastaneye geldik hemen doğumaneye gittim ebe baktı doğum başladı ebeler kızıyo nerde kaldın dıye anca geldim 1 saat oldu daha dedim bi yandan damar yolu bi yandan doğum hazırlığı yapıyorlar doktorum geldi 10-15 dk doğum oldu çok rahat oldu eşim daha kayıt açamadan ben doğum yaptım ebeler nerdeyse yolla yapacakmişsin dedi 🤣🤣🤣🤣🤣hemşirelerde 10 dk doğan bebek dediler çok hızlı oldu falan güldük falan sonra odaya geldi işte böyle hanımlar allah sizlerede bi avazda kolay doğumlar nasip ettin sağlıkla alın bebekleriniz