secretgarden07 İlk gebelik. 39. Haftadayım. Ptesi günü kontrole gittiğimde nst dümdüzdü. Ve bebek 3600 gram. Hala benim gibi bekleyenler var mı?:)
Hanife2109 Ben 37+4 gunumdeyim geçen hafta Nts sonucumda kasılmalar vardı her hafta düz çıkardı geçen hafta 3 4 kere yükseldiğini gözlemledim cuma günü tekrar gideceğim bakalım ne çıkacak
Seymaycsy Bugün kontrole gittim 38+1 nstde düzenli sancılarım çıktı açıklık 1 cm miş sizce ne zmn olur açılmam