Meltems53 derya61_ ilk gebelik 19.haftanın sonlarında hissettim tam hatırlamıyorum. Kasıklarıma vurmuştu 3 kez 😇
Melekavsr derya61_ ilk olarak 17. Haftada net hissettim ilk gebeliğim. Hiç durmuyo maşallah geceleri bile kıpır kıpır 21. Haftadayız şimdi. Ama hissetmek evet o ilk korkuları götürüyo.
Meltems53 derya61_ yok canım düzensiz olur o haftalarda bir kere 2-3 gün hissetmediğim oldu. 27.haftadan sonra düzene girmeye başladı. Yarın da 29.haftaya giricem inşallah.
derya61_ Meltems53 valla psikolojik sanırım sanki hareketlerini hissedince korkularım azalacak gibi geliyor
Meltems53 derya61_ hamilelik boyunca hiç korkular azalmıyor valla. Bu sefer de niye hareket etmedi niye az hareket etti niye çok hareketli gibi telaşlar başlıyor 🤦🏼♀️
Semanur0902 Haftada hissettim ilk hareketini hatta gaz mı diye bir tereddüte düşmüştüm 😂 şuan 23. Haftadayız halen çok kuvvetli değil ama hissediyorum hareketlerini karnımın alt bölgesinde. 🥰