Ftmysf1007 onun yerine önce bir tane nem ölçer edinin, içerisinin nemine bakarsınız bir süre düzenli olarak. Eğer yüzde 45 in altına düşüyorsa evet gerekli diyebiliriz, ancak düşmüyorsa cok da gerek yok. Ayrıca evin sıcaklığı 22 nin üstüne cıktığında da nem düşer o sebeple sıcaklığı da takip etmek gerekiyor. Biz Mardindeyiz mesela, elimiz ayağımız buhar makinesi. Ama istanbulda yaşasam almazdım yani.