Sırt, bel, ayak ağrısı gibi şeyler magnezyum eksikliğinden kaynaklı olabilir. Ben kullanmaya başladığım an gitti çok şükür.
Çarpıntı da biraz erken başlamış bana nazaran bende de 25-26 haftalıkta başladı.
Her şey normal gözüküyor, kardiyoloji doktorum öyle söyledi.
Hamilelikte gayet olabilecek bir şey dedi..
İlk başta zorluyordu korkuyordum ama 2-3 gün sonra hafifliyor gibi oldu ve ara sıra tekrarlıyor.