Berivann58 Merhabalar 15 günlük bir bebeğim var sleppy almıştım fakat 3 -4 keredir sızdırma yaptı bugün yeni değiştirmeme rağmen hiç bir açıklıkta yok kucağıma aldığımda sırılsıklam olmuştu üstü. Önerilerinizi bekliyorum.
hunilimom Berivann58 erkek bebek mi pipisi yukarda kaldıysa sizdirma olabilir ama sleppy genel sorunu sizdirma bende bir kez kullandım gece takiyorum sabah heryeri ip islakdi kızımın baby turco kullaniyorum memnunum ne pişik sizdirma hiç bişe yapmıyor büyüğe de kullandım
Tiiffany Berivann58 Molfix en az prima kadar kaliteli emiciliği cok yüksek pamugu cok cok kalın. Önlem keza öyle. Canbebe ve bebem natural tavsiye ederim
BuseVeMinikleri Berivann58 ben oğlumda canbebeden çok memnun kalmıştım ikincide de canbebeyle başlayacağım.
Berivann58 hunilimom evet erkek bebek. Bantları bile sorunlu gerçekten çok tuhaf bir bez . Teşekkür ederim baby turcoya da bakacağım
Zey1411 Gizzgzz yenidoğan için kac numara alınmalı bu markada 1 numara 2 5 kg için 2 numara ise 3 6 kg için ama işte buyuk mu olur 2 numarası cok kararsız kaldım
Gizzgzz Zey1411 1 numara alacam ben Bi küçük paket ne olur ne olmaz zaten erken doğum riskim de var ama arkadaşlarım direkt 2 numaradan başladı
Berivann58 Gizzgzz 2 numara aldık bugün hözüme büyük geldi ilk ama iyi şuan sızdırma gibi bir sorunumuz yokk
Gizzgzz Berivann58 kilosuna göre al bence benimki çokkk büyük ihtimal zayıf doğacak o yüzden 80 lik bir paket alıp sonrasında 2 yi kullanmaya başlarım diye düşündüm 3 kilo doğuran arkadaşlarım hep 2 ile başladı