Bende 14 haftaya giricem inşallah yarın 10 12 ve 13 haftalarda bende de oldu gittim ikiz diye hatta her defasında gittim ama hepsinde de hiç bir sıkıntı yok yerleşme kanaması dedi bende 12. Hafta da olur mu dediğimde evet olabilir dediler kahve rengi olandan korkmayın dedi genelde de hep öyle diyorlardı ama ilk gebeliğim bide ikiz olunca korkumdan gittim sitres yapma bence allahın izniyle bişey yoktur