Kapdanesra
6+4 Ken gittim kese göründü kalp atışı duyulmadıydı.insallah yarın duyarım .yarın gidecem 8+5 olacağım çok heyecanlıyim uykum yok erkenden uyusam mi diyorum 😊
İnşallah bizde son kontrolümüze ulaşıp sağlıkla doğumumuzu yaparız Allah’ın izniyle 😊
Sizede inşallah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almayı nasip olur . Allah yardımcıniz olsun inşallah kolay bir doğum olur 🌹