Gizzgzz Gunicka tersi çıktı ya o kadar emindim ki oğlan olduğuna 13ç haftada kız dedi doktor deli gibi kız istiyordum şimdi 27. Haftadayım 2 hafta 1 kontrole gidiyorum her gidişimde kesin kız dimi doktor bey diyorum hala en son istersen erkek diyim doğunca gör dedi artık :)
Duygusalanne Melek1642 Kesenin ne tarafta olduğunu ben hiç anlamiyorum tam ortada gibi görüyorum hep🙊Size atayım üzerinden tarif edebilir misiniz🙊
Melek1642 Malesef cnm doktoruna sorsan söyler aslında muanede benim bebeğim 6 haftalikken sağdaydı .8 hafta doktorum solda dedi sağ kese erkek dyolar genelde sol ise kız Allah bilir tabiki