zeynepsatlms1 Merhabalar 🌸 ben bebek arabası olarak civilde baby enzo modelini beğeniyorum kullanış açısından nasıl, bir de e bebeğin baby plus canyon arabası hoşuma gidiyor alıp kullanan var mı aranızda 33. Haftamdayım karar veremedim henüz 😌
zeynepsatlms1 Demetus bende bugün bi anlık karar ile e bebekteki baby plus canyon bebek arabasını aldım kalıte olarak sağlam duruyor ve fiyat olarak da uygun 3.300 e aldım ben
Papatya0808 Bende Bugün Joie Chrome Bebek Arabası Aldık İlerki Yaşlarda da kullansın birdaha almak istemedim diye kabin boy tercih ettik ama araştırma ve tavsiye üzerine aldm