Adygesss Boğazlarımda hafif bir yanma başlamıştı ilerledi sanırım göğsüm ağrımaya başladı antibiyotik yazdı doktor kullanabileceğimi söyledi ama yinede içime sinmiyor hamileyken antibiyotik kullanan varmı acaba? Bu arada ilacın adı klavunat 1000 mg
Gizzgzz Adygesss ben de aguamentin kullandım ine sinmiyor ama enfeksiyon bebeğe bulaşabilir bu inanki çok daha kötü bizim kullanabileceğimiz türde veriyorlar zaten kadın doğum doktorun onay verdiyse kullan
story Adygesss ben diş iltihabım içim 9.haftamda falan kullanmıştım riskli haftalarda ama çok şükür bir sorun olmadı. Doktorunuz iç dediyse için bence enfeksiyon daha zararlı