Cerencemal Denizyildizi1 test bozuk olabilir benimde 3 gün gecikmem var test yaptım aynı bu şekilde çıktı sonra bir daha test alıp yaptım tek çizgi çıktı
cokkasmabeabi Denizyildizi1 bu testlerde bekleyince çıkan da doğru oluyor ama erken oluyor. Siz iki gün sonra falan tekrarlayın silik çıkar bu
Busel Denizyildizi1 bende bu testten yapmistim ilk 2 dk bisey çıkmayınca kenara koyup gitmiştim uyumustum sonra uyandım ikinci çizgi vardı pozitif ama çok yeniydi beta 32 falandı
Denizyildizi1 TTtutku 20 dakika içinde hafif silik belli oluyordu test arkasında da zaten 20 dakika bekleyin yazıyor sabah yapmştm
Umrangunes Spirale guvenmemek lazim kuzenim spiral varken hamile kaldi 😊 cift çizgi var gibi bence ama yine kan tahlili yaptirin kesin sonuç olur hakkinizda hayırlısı