esmanurs41 kızlar 20.hafta kaçıncı ayda olduğumu gösterir google den bakıyorum 5.ayın son haftalarında gösteriyor
adenimm_ esmanurs41 ben 23+1 im canım daha ben 6. Aya girmedim 1 hafta sonra girmiş olucam senin 20 haftalıkken 5. Ay sonunda olman imkansız 😊
nurtanesiiii esmanurs41 bence gebelik takvimine gore 5. Ayının icindesin canım hemen hemen aynıyız bence gebelik takvimi daha mantıklı.
CmreKsidar selinsmother aynen ben güne göre hesaplıyorum acıkcası 4 hafta 28 gün cünkü 30 30 sayıp hesaplıyorum aynı sizin gibi.
selinsmother CmreKsidar  en iyisi burdan böyle bakıyorum ben 🥰
CmreKsidar selinsmother ay ben gün hesaplamıyorum artık doğurmama az kaldı artık kalan gün hesaplıyorum 😂 ama sizinki gibi hesaplıyordum başta
esmanurs41 nurtanesiiii çok kadam karışıyor vallahi 😂😂 telaş yaptım dedim 6.aya gireceksek çok eksiğim var nasıl yetişcek
CmreKsidar esmanurs41 aslında değil 1 ay 30 gün değil mi 30-60-90-120. 120 gün 4 ay yapıyor sizde 140 günlük hamilesiniz yani 4 ay 20 gün. 10 gün sonra 5 ay.