Gozdece_06 Kızlar 33+2 deyim bugün tüm gün kalçamda ağrı geçmedi bişey batıyor gibi özellikle yürürken çok fazla zorlanıyorum normal mi bu neden olur bu haftalarda bunu yaşayan var mı aranızda acaba ?
efeninannesiii_ Gozdece_06 30.haftadan sonra yaşanan her ağrı normal canım. Kanama ve suyun gelmesi haricinde. Doktorum öyle söylemişti 🥺
ozgegundogdu1903 Gozdece_06 ben yaşadım bi kaç gün önce sol ayağımla resmen yere basamıyor tuvalete bile zor gidiyordum kendimi yormama bağladım fazla ayakta kalmamaya çalışıyorum suan daha iyiyim sizde öyle yapın
Gozdece_06 efeninannesiii_ bende çok ciddiye almadım ama geçmeyince doktora da sormak istemedim teşekkür ederim cevabın için ❤️
Gozdece_06 BbabyMom sorma aynen bende o şekilde yürüyorum. Benim ikinci hamileliğin ilkinde hiç böyle şeyler yaşamadığım için yürürken kendimi tanıyamıyorum valla 😁
BbabyMom Gozdece_06 benımde ıkınci ve evet ilki çok rahattı bunda çok zorlanıyorum bugün Temızlık yaptım regl sancısı gıbı bir ağrım oldu ki anlatamam yarın kontrolüm var bakalım doktorum ne dıcek
Gozdece_06 BbabyMom ikinciler fena olucak son haftalardaysan çok zorlama kendini canım gerçi sana diyorum da bende aynıyım 🤦🏼♀️ İlla kafama koyduğumu yapıcam
BbabyMom Gozdece_06 bugün kontrolümde doktorum sancılarım olduğunu erken doğum olabılcegını söyledi ıgne ılac tefavısıne başladık bakalım ınsallah sağlıkla tam zamanında gelir