Allahkahretmesin1 Bana olmazsa olmaz bir şey gibi gelmiyor bebeği ilk zamanlar kucağıma alır banyoda oturup yıkarım eşim su tutar diye düşünüyorum ama emin de olamıyorum tecrübeli anneler kesinlikle olmalı mı
selinsmother Allahkahretmesin1 ben almıcam bir kovaya bebeğin kirli kıyafetlerini battaniyesini çıkartıp seriyosunuz yatırıyosunuz güzelce 5 dakika yıkıyosunuz 😂 ben kiracıyım ailelerimiz uzaktalar her onlara gittiğimde banyo setini taşıyamam bu sistemde büyümüşüz bende öyle yıkayacağım
Armess_loya Allahkahretmesin1 kızz sus kayar mayar Allah korusun🥺🥺 elin köpüklü olur dengelemek zor olur 🙄 Kesin olmalı filesi bile olmalı hatta🙃
minikmelegim_ Allahkahretmesin1 kesinlikle gerekli küvet olmasa bile bebeği yatırabildiğin şeyler var fileli plastikten yapılma. Onlardan olmalı. Kucakta olacak iş değil çok kayıyor
Hallerimvarbenim Allahkahretmesin1 Bence gerekli canım fileye yatırıp mis gibi yıkıyorsun kolay oluyor
Allahkahretmesin1 selinsmother ay ben de hatırlıyorum böyle bir şey kardeşimi öyle yıkıyordu sanki annem 😂😂
Allahkahretmesin1 Armess_loya altında bacağım olacak zaten ne bileyim çok gerekli gibi gelmedi bana hemen yıkayıp çıkartırım diye düşündüm küvet düşününce daha zor gibi geliyor bana
Allahkahretmesin1 Hallerimvarbenim küvet daha zormuş gibi geliyor bana tabi tecrübem yok o yüzden de böyle düşünüyor olabilirim
Defnesa Bence gerekli çünkü balık gibi kayıyorlar kucaktan ilk aylarda hem yazın oyalanir suda hoşuna gider almalısın bence
Allahkahretmesin1 Defnesa küvet daha zormuş gibi geliyor bana hem de evim biraz küçük koyacak yer vs bulamam diye düşündüm
HKiLiCeR Allahkahretmesin1 aslında hemen yıkayıp cıkarırsınız doğru ama tekrar kim giydirecek hızlıca sizde ıslanırsanız. Hemde gerçekten çok kayıyor bebek yıkarken. Ama kıyafet ve kova olursa ayrı tabi.
tecrubesizanneadayi12 Allahkahretmesin1 büyük müslin bezler oluyor ya onu kucağına serersin oturduğunda hatta elini aştından geçirir kenarıyla bebeğin bacağını kolumu müslinle tutarsın ki kaymasın fiğer elinlede yıkarsın illa olacak diye birşey yok bence
Allahkahretmesin1 Defnesa katlanan küvetler kullanışlı oluyor mu peki birkaç yorumda denk geldim katlama yerleriyle ilgili sıkıntı oluyormuş sanırım
Gozdece_06 Allahkahretmesin1 fileyle beraber kullandığında özellikle tek başına bakacaksan büyük rahatlık ben ilk oğlum da tek başıma baktığım için bundada aldım kullanışlı olduğunu düşünüyorum.
Allahkahretmesin1 Gozdece_06 annem kaynanam falan gelip giderler ama genel olarak tek olacağım banyo işini ilk zamanlar eşimle hallederiz diye düşünmüştüm
Ozoooo Allahkahretmesin1 ilk oğluma aldım fazla kullanmadım şimdi banyoda yaptırıyorum ne gerek var kuru kalabalık
Eceecim Allahkahretmesin1 ilk zamanlar için bence gerekli. Ben aldım filesi de var. Büyüyünce de sepet olarak kullanırım. En azından birkaç ay küvetinde yıkarım çok küçük duşta cesaret edemem açıkcası
Allahkahretmesin1 Eceecim tek başıma ben de cesaret edemem ama eşim yardımcı olur o yüzden pek gerek yok gibi geliyor şimdilik
Gozdece_06 Allahkahretmesin1 yani sık sık kusuyor işiyor yeni doğanlar hemen hızlıca bi yıkamak gerekiyor birini beklemek yerine kendi işimi göreyim dersen al küvet ve file yani ama mecburiyet değil tabi ama bence kolaylık
Ledeyna21 Allahkahretmesin1 bebeğin göbeği düştükten sonra kucağınızda çok daha rahat yıkarsınız 2 bebeğinizde hep kucağımda yıkadım önce sırt sonra göğüs en son kafasını yıkayıp çıktım hep küvette yıkamayı beceremedim hiç ve çocuklarımda aşırı hateketlilerdi durmuyorlardı
Allahkahretmesin1 Ledeyna21 küvet olursa sanki hiç yıkayamazmışım gibi geliyor bana da çok oyalanırım bebeği üşütürüm gibi düşünüyorum
Selin22 Kesinlikle gerekli olduğunu düşünüyorum çünkü zamanla büyüdükçe çok ağlayıp hareket edebiliyorlar bir anlık bişey kayabilir ben korkarım vallah 😄
Allahkahretmesin1 Selin22 ay çok kararsız kaldım bir yandan alayım diyorum bir yandan da küvette çok oyalanırsam bebek üşür diye düşünüyorum bilemedim