bademli_puding bulantım falan geçti kuzum şükür iştah oldukça yiyorum inşallah bebeğe faydası olur salı günü gidecem muayene olmaya inşallah kötü şeyler duymam 😌 şu 26 haftayı da sağlıkla devirseydim Allah’ın izniyle. İlk çocukta o haftada kaybettim diye hep korkuyorum Buda öyle olacak diye 😏