emine87 Plasenta aşağıda olup normal doğum yapan var mı ? Doktorum son 2 kontrolümde normal kurtarır ama doğum anında kanama olursa hemen sezeryana alırız dedi. Herhangi bir riski vs var mı dedim o geçiş sürecinde bir şey olmaz hemen alırız sezeryanla dedi. Sıkıntı yaşayan vs oldu mu?
Mylittlemermaid Doğum yaptınız mı acaba , 26 haftalık oldum plasenta hâlâ yükselmemiş bende , ilk doğumum normaldi bunu sezaryen olmak istemiyorum
Zeehraaaa Doktor bana plesenta ’da bişey gördüm kanama olmuş durmuş gibi bişey dedi doktor iyi deil cihazda iyi deil. Ilçede yaşıyorum merkezdeki hastaneye randevu aldm. Sizler yaşadınız mı böyle bişey