Adeneflin Kızlar 31+3 haftalık hamileyim bu gün çok ayakta kaldım belimin ağrısı bir türlü geçmiyor ve adet sancısı gibi ağrım var sizce normal mi
yagmur50 Adeneflin bende 32. Haftadayım aynı ağrılar bende de var 29. haftadan beri vardı doktorum normal bebek baskı yaptığı için diyor nst de herşey normal 🙏🏻