gulsumd1 benim de Haziran sonu temmuz 3 de 38+0 da istiyorum doğumu(ilki sezeryan hemde 3 temmuz doğum günleri aynı olsun istiyorum) ben oğlumda zıbın giydirdim hep çok sıcak oluyor inanın bebekler de hiç sevmiyor sıcağı. Altına bir pijema akşamları birde uzun kollu ince penye tamamdır. Haa bide ince penye yelekler oluyor ben onları da uykudan kalkınca emerken giydiriyordum akşamları. Bu arada tırnaklarını falan kesin hemen eldivenler bile gündüz çok bunaltiyor ben kundak da yapmadım ince bir battaniyeyle üstünü örtüp uyuttum hep