beyzaburaksahin Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Ben 2 buçuk ay önce 1.5 yaşında ki oğlumu kaybettim gen hastalığı varmış eşimde bende o hastalığın taşıyıcısıymışız, doktorumuz bize ikinci bebeğimizin normal yollarla değil tüp bebekle olması gerektiğini ama bulduğumuz hastanenin çok iyi gen ayrımı yapması gerektiğini söyledi. Gen ayrıştırmalı mıydı sizinki de yoksa normal tüp bebek miydi