Ftmssnle fena deıldı benım ıkıncı doğumun du sadece o hastanede ilkti
Artıları. Hep tek odada kaldım viruş zamanıydı zaten belkı ondandır bilmiyorum sancı odası ayrı doğum katındaydı ama doğumdan sonra tek lısılık başka odaya alt kata alınmıştım.
Çocuğu doğurduktan sonra hemen yanında goydırılıyor bebek hemşiresi tarafından daha sonra sıze verılıyor çocuk araba ıcınde sızde tekerlekli sandalyede hasta bakıcı götürüyor odanıza .
Şans mı bılmem 3 adet stajyer doktorla yaptım doğumu ve aralarında pay ettıler benı hoşuma gıtmedı ve korkmuştum fazla dan ıkın dedıgı ıcın yırtık çok olmuştu kesı atmadılar . Eşi erken kestıklerı ıcın eş bırakmadı kendını herkeDr böyle olmaz doktor farklı gelır falan bılemem bende boyleydı
Bırde ilk sancı zamanı benım suyum geldk ama sancı yoktu alttan acılma ve sancı başlasın dıye fıtıl verdıler ıkı kez ise yaramadı ıkı gun net ye baglı yatakta yattım baktım baslamıypr acılma net yı soktum ızın vetmedıklerı ıcın habersız odada yürüdüm ve pilates topu buldum odada o topu alıp gördükleri mi yaptım ve anıden sancılar basladı daha sonra yürüdüm ıkınma istedği gelınce oturdum hafıf ıkındım hep böyle yaptım ve bırde dayanılmaz hale aşınca bı bagırdım 🤣 geşdıler 7 santım acışma dedıler ve gıttoöer talış edilcek acılma dedıler ama abem cıyak cıyak tabı bıdaha geldıler 10 santım geşıyor dedışer kı zaten kafasını hıssettım ve beni o halde kaldırıp üç oda asaagı dakı doğum haneye götürdüler ve zor çıktım makasa öyle