denizslr26 3 gündür hastayım crp ilk önce 6.3 çıktı bu günde 22 çıktı durumu yaşayanlar var mı ne yapmam gerek yardımcı olun bebeğime bişey olmaz dimi çok korkuyorum
yagmurefe denizslr26 bende 6 ayllikek. Hasta olmuştum 1 ay sürdü cok kotuydum cep değerim 22 çıkmıştı ama hiç bir tedavi vermediler sadece serum verildi