Kozlar doktora gıttıgınde bebegım 13 haftalıktı doktor erkek dedi Allah kalbimi biliyor ya hiç inanmadım hala da kız hissediyorum şuan 15 haftalık olduk haftaya doktora gıdıcez 16 haftalık olucak bu sefer renkli ultrasonda görücez benim gıbı olan varmı hissettiği olan yada hislerinde yanılan bu hafta bıdaha soruyum içim rahatlasın istiyorum erkekde koz da evlat ama his işte