Busraeskin henüz kullanmadım bebeğimin doğmasına daha var ama çok pratik ve hafif görünüyor ben tek başıma rahatlıkla dışarı çıkabilirim. İlerde bidaha araba almayı kesinlikle gerektirmez. Videolarını izlerseniz youtu.be dan daha net bir fikriniz olur.