Esracim Yürüyüş yap dedi doktorum kaç gündür yapıyorum tık yok. Annisden ayrılası yok sanırım. Bende ayrılmak istemiyorum bazen. Esimde dogur kurtul sende rahat edersin diyor. Son günleri kalanlar durumlar nasıl sizde😊