Selamm kızlar sonunda yolun sonuna geldik 7 martta kızıma kavuştum öncelikle çok korkuyordum çok endişeliydim ne olucak nasıl olucak diye ilk hastaneye gittik yatış işlerimizi yaptırıp hemen odaya çıktık elbisemi giyip uzandım nst çekildim damar yolum açıldı sabah saat 8 de hemşireler ameliyathaneye çıkardılar ister istemez heyecan yaptım ellerim titriyordu ve belden iğnemi yaptı anlatıldığı gibi elektrik çarpması veya acı olmadı sadece hiç hareket etmemek önemli zaten o iğne yapılınca bacaklarınıza doğru sıcaklık hissedip hemencecik uyuşuyorsunuz ondan sonra sontam takıldı onu da hiç hissetmedim üsten önümü örtü ile kapadılar başımda anestezi doktoru bana sorular falan soruyor işte konuşuyoruz tabi ben o sıra hala başlanmamış zannediyorum o sıra 08:13 diye sesi duyunca anladım ki kızım doğmuştu ve üsten bebeğimi gösterdiler o anın tarifini anlatamam size ondan sonra bebeğimi temizlediler yanak yanağa temas ettik hala o anda ben bişey hissetmiyorum bile kızımı alıp dışarıya getirdiler bende ondan 15 dakika sonra çıktım odaya alındım hala uyuşuğum kızımın gelmesini beklerken çocuk doktoru geldi ve solunum sıkıntısı ile yoğun bakıma alındığı söylendi yani küveze hala kucağıma alamadım koklayamadım zor ama yeterki sağlıklı olsun bekleyeceğim günde 1 kez görebiliyorum oda 5 dakika ama düne göre bugün daha iyiymiş inşallah en kısa vakitte çıkar dua edin bol bol böyle işte kızlar herşeyin zorluğu var ama anı yaşayın tadını çıkarın ve bol bol yürüyün su için buda benim doğum hikayemdi Allaha emanet olun 🥰🙏🏻