Mintirikannesi Bebişin kanala girdiğini nasıl anlıyorsunuz bende ara ara böyle yürürken sanki bacak aramda bir şey varmış gibi hissediyorum bir kaç gün sonra randevum var ama belki bir bilgisi olan vardır
limoncicegim2 Mintirikannesi birde biri şeyide söylesin makata girmesiyle baş aşağı durması Farklı şeyler değil mi
Eylemmmm limoncicegim2 girmesiyle baş aşağı durması çok ayrı şeyler canım. Ben aylar oldu hep dogum pozisyonunda yani baş aşağıda, ama kanala girmedi hala ve 39+2 yim. 1 hafta daha bekliycez girmezse suni sancı verceklermiş 😔