Serife2323 bende de oldu aynısı benim idrarda kan değil bildiğiniz kan şeklinde işedim 4 gün hastahanede yattım, böbrekte kumdan şüphelendiler ama oranına göre değişiyor en son tahlil verdiğimde, belli bi oranda çıktı ve kadınlar için normal oluyormuş, adet dönemi vs denk geldiği zaman