Kızlar 33+0 monodi gebeyim ama bebeklerim 2 hafta geriden geliyor doktor normal olabilir dedi doğumu sorunca 36. Haftaya kadar bir sorun oluşmazsa 36. Haftada alırız dedi ama doğum yaparken son adet tarihine mi bakılıyor yoksa bebeklerin gelişim haftasına mı? Kafam karıştı soramadım da çok kalabalıktı