Nurbanu55 mirlerinannesi Canım benimde aynı dönemde oldu hatta bı kaç kere doktoruma danıştım yerleşme olabilir dedi progestan fitil ve iğne kullanıyordum bol su iç istirahat et dedi çok şükür benim geçti sende bir danış istersen ama korkma😊