koalamom_ 2 düşüğüm var genetik test yaptırdım rahim filmi de çektirmeli miyim sizce doktor rahmin temiz bir sıkıntı yok dedi ama ultrasonda baktı kürtajdan sonra ilk adetim az lekelenme şeklinde oldu