Shura Defnesa anladıgım kadarıyla ritmik bir sekilde 60 lara cıkmıs. 40 ve sonrası sancı oluyor 😌 hadi gözünüz aydın sancıyla birlikte acılmanızda olucaktır öyle düsünün rahatlayın..
Defnesa Shura Ayyy inşallah ben henüz hissetmiyorum çok heyecanlandım sanırım sancı var diye inşallah en kısa zamanda başlar doğumum teşekkür ederim 😊