Songul2610 canım benim üzme kendini,okurken gözlerim doldu inan ki,Allahım tez zamanda bu duyguyu sana yaşatsın,sağlıkla güzelliklerle kucağına bebeşini al,stres ne kadar olursa kendini ne kadar şartlandırırsan tam tersi oluyor,bende de öyleydim her ay test yapıyordum hamile gibi hissediyordum ve sonuç negatif 👎yumurtlama zamanı uyguluması kullanıyordum yok şu gün kesin ilişki olması gerek yok şu gün daha zayıf derken kafamı iyice meşgul etti,beni dahada stres yaptı ve sonra karar verdim düşünmücem dedim rahat olucam dedim kendimi şartlandırmadım,uygulamayı kullanmadım,sadece ilaçlarıma vitaminlerime devam ettim,gezdim tozdum sonra bi baktım çift çizgi..Allahım sanada yaşatsın bu duyguyu..