Kızlar merhaba. Ben şuan 12 haftalık gebeyim çok şükür yolunda gitmeyen bir durum yok bebek iyi. Ama ben hep kuruntu yapıyorum, ya bebeğin kalbi durduysa diye düşünüyorum hep çok üzücü korkuyorum açıkçası ☹️ sizler nasılsınız bu dönemleri nasıl atlattınız? Bu arada ayın 10unda randevum var doktora gideceğim.