Nihlal gebe okuluna gidiyorum doktor şöyle söylemişti zeytinyağını kaynatın ve asiti gitsin soğunca krem görevi görüyor 37 haftadan sonra hergün sürün kuruduktan sonra iç çamaşırınızı giyin meme ucunuzu nemli bırakmayın mantar ürüyor buda yara yapıyor demişti 🥰