Linabebek1 Kızlar yarın sabah 08:30′da sezeryan ile doğum yapcam ilk bebeğim korku heyecan dorukta 38+5 olcak spinal ya da genel yarın belli olacak dualarınıza talibim Allah’ım herkese hayırlı doğumlar nasip etsin bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım 🙏🥰
Annemutlu Linabebek1 kızımı spinal sezeryan ile kucağıma aldım o yeni doğmuş anı görüp yaşamak istedim. İsteyerek sezeryan ve spinal oldum iyi ki de olmuşum inşallah sizinkide çok güzel geçer sağlıkla alın kucağınıza az bi ağrı oluyor tabikide ama herşeye değer geçici süreç 2.kızımıda 5ay sonra kısmetse kucağıma alacağım onu da sezeryan istiyorum hiç korkmayın anın tadını çıkarın🥰🌸
Sabiaa Linabebek1 sizinle aynıyız bizde bu sabah 11. Buçukta doğuma gireceğiz. İnşallah sağsalim alırız bebeklerimizi kucağımıza♥️🤲
Linabebek1 Annemutlu Allah razı olsun inşallah içimi rahatlattınız teşekkür ederim sizde sağlıkla büyütün bebeklerinizi🙏🥰
Ayseltn01 39+1 im yarın sezaryen olacağım bende:) normal doğum olarak ilerliyorduk ama açılmam yok gelmiyor Sezaryen dan da korkuyorum yada beni çok korkuttular bilmiyorum 🤷🏼♀️ Hayırlısıyla kavuşalım sağlıkla inşallah 🫶🏼 Bir haftadır uyuyamıyorum
Linabebek1 Ayseltn01 inşallah Allah yardımcımız olsun canım bende korkuyorum ama inşallah bebeğimizi alınca kucağımıza geçecek herşey şuan serum taktılar nst bağladılar bekliyorum
Linabebek1 Ahsen42 teşekkür ederim doğum çok güzeldi heyecanımı hemşireler aldı iğne vurulurken hiç canım yanmadı tedirgindim ama korkulcak birşey yok tek sorunum yürümek yatıp kalkmak inşallah geçicek acılar bebişi görünce acılar diniyor🥰