Merhaba hanımlar , ben son adet tarihimi unuttum deprem bölgesindeydik vs derken doktor kontrolünde embriyo Şubat 16 da 6+0 idi 22 şubatta 6+3 çıktı. Aynı doktor ve aynı ultrason cihazı olmasına rağmen. Şu an soranlar kaç haftalıksın dediklerinde neyi baz alıcam bilmiyorum