Papatyam136 rose_gold_26 evet doğru dıyorsunuz tabi o zaman sıvı verirken ağrı yokta bi alet takerkn o ağrıtmıştı
Papatyam136 busenaz68 ay ne güzel darısı bana inşallah ben bi kere hamile kaldım 30 haftalkken kalbi durdu ondan sonra olmadı olmayınca da doktor rahim filmi dedi mecbur çekecek artık
ilaydacemiko Papatyam136 hiç korkmayın iyi bir yerde çektirin benim bir 3 Dk falan sürdü acısı o ay hamile kaldım darısı başınıza
Serklajligebelik Papatyam136 Geçen sene çektirmiştim ben de hiçbir şey hissetmedim çünkü genel olarak anestezi aldım . Sonrasında da hiçbir şey olmadı
Busekrgz Papatyam136 ben şişli echomar dı sanırım orada çektirdim ağrısız oldu yani ağrısız derlen regli sancısı gibi saniyelik ağrılar oldu. sonrasında 1-2 gün bel ağrısı oldu ama abartılacak kadar fazla değil